Thursday, December 8, 2011

Bloggeroid: Aplikasi Blogspot Android

Lepas je aku berubah alih dari iPhone ke android 1 tahun++ lepas memang takdak satu aplikasi blogspot pun yang boleh lawan iPhone punya aplikasi. Kalau masa pakai iPhone dulu dalam toilet pun boleh tulis blog tapi dengan android langsung xdak mood. Mungkin sebab interface bloggerdroid/blogaway sangat tak menarik dan basic. Windows Phone 7 aku tak jumpa pun aplikasi blogspot.

2 hari lepas aku test la lagi cari blogspot punya aplikasi dan aku jumpa aplikasi ni BLOGGEROID . Agak menarik walaupun agak basic. Cakap banyak pun tak guna. Post yang aku post sekarang ni menggunakan sepenuhnya aplikasi BLOGGEROID


Ni screenshot BLOGGEROID yang aku amik direct masa aku menaip. Dalam aplikasi ni kita boleh masukkan gambar(tapi tak boleh adjust kedudukan macam kat website Blogspot ).



Tadaaaa....Aku nak maen game. So kepada pengguna android yang nak berblogging menggunakan blogspot i recommend this ★★★★★.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment