Monday, March 11, 2013

Ostrich Pillow - Bantal Mengulat.

Bantal burung unta.
Sample Ostrich pillow aku dah sampai. Bantal ni aku jumpa kat projek Kickstarter. Konsep awal adalah untuk korang tidur sekejap masa lunch time dalam 20 minit dan diorang claim akan meningkatkan produktiviti kerja sebanyak 30%. Yang aku punya ni clone OEM bantal ni je.

Sampai je aku test la material dia lembut. Nak compare dengan original aku tak tau la tapi bagi aku dah cukup empuk. Kalau nak gambarkan tu dia macam kita gumpal-gumpal selimut buat bantal macam tu la lembut dia. Bila korang sarung kat kepala mula-mula rasa kekok tapi lama-lama selesa. Yang paling menarik adalah neck support dia agak superb. Kira kalau tido duduk pun tak sakit tengkok la.

Posisi tidur paling famous masa cikgu mengajar.
Sesuai untuk travellers, backpackers, dalam keretapi, kapal terbang dan juga orang yang selalu tido kat studio(macam aku masa mengaji dulu) atau kerja lebih masa kat office. Kalau korang tak kisah orang tengok korang lain macam sebab korang nak tidur aku suggest bantal ni.

Review Youtube:

Harga clone Ostrich Pillow RM69-RM99 kalau lebih tu baik beli yang ori.

No comments:

Post a Comment